به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جلسه کمیته تسهیلات با موضوع حقوق مسافر و تکریم ارباب رجوع در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان برگزار شد.
مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان در این جلسه به تشریح ابعاد حقوق مسافر و اهمیت تکریم ارباب رجوع پرداخت.
مدیرکل فرودگاههای استان افزود:تمامی کارکنان و دست اندرکاران امور مسافر موظف هستند ضمن پاسخگویی به نیازهای ارباب رجوع، رعایت حقوق و تکریم مسافرین جهت ارائه خدمات مطلوب را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی در ادامه بیان کرد: شرکتهای هواپیمایی موظف هستند ضمن بکارگیری تمهیدات لازم در راستای اهداف اداره کل،اعلام بموقع برنامه پروازی، هرگونه تأخیر،ابطال و تغییر زمان پرواز را به اطلاع مسافرین برسانند و در جهت تکریم و حفظ کرامت مسافرین نسبت به رعایت دستورالعمل حقوق مسافر با فعال کردن میز پاسخگویی در ترمینال فرودگاه اقدام کنند.
خسروی بنجار در ادامه موضوعات و مسائل فرودگاه را مورد بررسی و پیگیری رفع مشکلات را در دستور کار معاونین اداره کل فرودگاههای استان قرار داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان سیستان وبلوچستان این جلسه با حضور مدیرکل فرودگاههای استان،معاونین ، رؤسای ادارات، جانشین فرماندهان پلیس و حفاظت هواپیمایی فرودگاه،رئیس بانک ملی شعبه فرودگاه،روسای ایستگاههای هواپیمایی در زاهدان، نماینده میراث فرهنگی و گردشگری، رؤسای شرکتهای تاکسی فرودگاه،غرفه داران و شرکت های بهره بردار در فرودگاه برگزار شد.